abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:02:25 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21186434
De regels van het zaakwaarnemen.
-Niet zonder toestemming een speler die al in een andere stal zit claimen.
- Wil men perse een speler, laat dit weten aan zijn agent. Onderhandelen kan altijd.
-Bij een conflict zal er eerst bemiddeld worden komt men er niet uit dan komen de wijzen in actie.
- Maximaal 10 spelers per stal.
-Een gefuseerde stal mag meer spelers huisvesten
- Een fusie mag tussen maximaal 3 bureaus. (= dus 30 spelers)
- Als een nieuwe speler wordt toegevoegd en de limiet is bereikt zal een ander verkocht moeten worden in dit topic.
- Een speler die verkocht wordt staat 5 werkdagen in de etalage hier. Daarna is hij een free agent.
(Het is niet netjes om de termijn te laten verlopen en dan direct een free agent te claimen. Dit wordt niet door uw collega's op prijs gesteld.
- Transfers worden in bier betaald in Hools of d.m.v. spelersruil.
- Alleen spelers claimen is niet goed genoeg. U moet geregeld uw gezicht in dit topic laten zien.
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko, Pedro Montarras en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros, Carragher,Josemi. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places. Contract met de Boer opgezegd

Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*, Gebroeders de Nooijer en Lionel Lord. Rood-witte stal, met gewilde spelers.

Popolon: Mateja Kezman*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta[BEE], Hidetoshi Nakata, Arvid Smit, Paul Beekmans en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu en Kaki Pnoeema. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Glenn Loovens, Alberto Gilardino, Sebastian Pardo en Arjan Wisse. Een bureau voor werkers.

Golfer: Daniël de Ridder, Anthony Aborah, Muller van Moppes, Kenneth Vermeer en Anthony Obodai. De sierlijkste aankomende voetballers van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken. Bureaunaam: Sterren van de Toekomst (SvdT).

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.

Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Bureau DGRW: Kolo Toure,Gael Clichy, Ruud van Nistelrooij, Ferne Snoyl en van der Meulen.

Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry en Finidi George. Beetje een succeszoekstalletje.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, OLIveiro Jesús Álvarez González,Santiago Hernán Solari,Michel Salgado,Mejía, Ramon van Haaren,Guti , Juanito en Raúl Gonzalés Blanco. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou, Jay Jay Ockocha en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Sportsmanagement Agency Anonimous Inc.Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Ricardo Izecson 'Kaká' Santos, en Patrick Vieira. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Bonaventure Kalou, Mounir El Hamdaoui en Christiano Ronaldo.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas,Seitaridis, Vryzas, Papadopoulous, Choutos, Anastasiou,Armantidis, Charisteas, Salpigidis en Fyssas.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.

Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.

Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".

2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro,Javier Portillo, Joaquin , Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Adriano, Huntelaar, Tevez, Maduro en de Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.

Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.

JPzegthallo: Ebi Smolarek, Boutahar en Amoah. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel, Jurgen Colin, Jasar Takak en Gino Coutinho.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes, Carlos Alberto en Benni Mccarthy.

VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben en Freddy Ljungberg.

PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol, Darius Vassell, Javier Pedro Saviola en Rick Kruijs

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Keeper: Wesley Sneijder

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh

Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Park, Lee, Sebastian Schweinsteiger, Alex en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta, Veldmate en Sangoy

Pyth : Johann VonlanthenOtman Bakkal,Michael Jacobsen,Csaba Fehér

Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger, Hans Somers en Marcio Junqueira.

JPM01: Domingus Lim Duan

Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Fabregas, Meerdink en Jack Tuyp, Sibon.

Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone

Pogue Mahone: Bureau Eigen Voetballers Eerst. Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri en Sören Pirson.

TC03: * Thomas Buffel

Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops

Tukkeronline:Bureau BVVTPV: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso, Ramon Zomer, Jan Vennegoor of Hesselink, Resit Schuurman, Simon Cziommer en Peter Niemeijer

Numero Uno: Wielaert, van Duijnhoven, Buffon, Simic, Baraja en van der Doelen.

Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh

FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Emre Belozöglu, Mike Zonneveld, John Arne Riise, Roy Makaay en Harry Kewell.

Nathaniel: Bureau Bari heeft Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna onder zijn beheer.

Yeahinho: Bureau HAKAEC heeft Santi Kolkk, Gijs Cales en Andre de Ridder onder zijn beheer.

Asskicker14: David Seaman, Fabien Barthez en Sander Westerveld.

WasQ: Didier Drogba, Wayne RooneyErnesto Javier Chevanton, Nicolas Anelka,
Ribeiro 'Maniche'

Tyler..Durden: Bureau TBFD: Vreven, Scholes, Silvestre, Knopper en Dellas.

NRH: Marek Heinz, Huysegems, Vincent Kompany, Paolo Rink, Regilio Vrede en Fouad Messaoudi

Spideyman: Spideyz Player Agency Multinational : Ludovic Giuly, Beasley, Del Piero, Rommdahl en Eto'o
.
Alle zaakwaarnemers mogen foto's van hun spelers posten in dit topic: Zaakwaarnemers: Uw stal in beeld

Anonimous is niet aansprakelijk voor gemaakte fouten. Hij is wel altijd bereidt om ze te herstellen

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 11-08-2004 00:50:06 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21186501
Mag je ook spelers weg geven?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:05:54 #3
92644 mr_anonimous
pi_21186525
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mag je ook spelers weg geven?
Ja hoor, als jij vindt dat hij bij een ander beter tot zijn recht komt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_21186554
Sorry Stanley, ik heb er overheen gelezen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21186636
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Sorry Stanley, ik heb er overheen gelezen.
koning, dat geeft toch niet..

Ik schenk je de roodharige van Hooijdonk van Heerenveen bij deze.

Resit Schuurman, Victor Sikora en Alex Del Piero laat ik los.

Ik trek me terug uit de zaakwaarnemers jungle.. ga af en toe nog eens bij Jochem de Weerdt kijken in Wezep.. als herinnering aan de mooie tijd die eens was..
pi_21186639
Arie nu dus definitief bij CHV.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:13:36 #7
92644 mr_anonimous
pi_21186704
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:10 schreef zjroentje het volgende:
Arie nu dus definitief bij CHV.
Ik heb het aangepast. Ik ga nu even eten daarna kom ik weer editten.
pi_21186710
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

koning, dat geeft toch niet..

Ik schenk je de roodharige van Hooijdonk van Heerenveen bij deze.
Dank u dank u. Ik zal goed voor deze kroonjuweel uit de Deventer school zorgen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21186902
Komt er ook nog iets van een sluiting van de transfermarkt?
That's all folks!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:44:28 #10
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_21187514
Net even een stedentripje gehouden en daar de volgende drie spelers opgepikt:
Ernesto Javier Chevanton
Nicolas Anelka
Ribeiro 'Maniche'
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_21187531
quote:
[..] Gegadigden voor deze overige vrije plaatsen zijn Raymond Fafiani (waar ik nog steeds mee aan het onderhandelen ben, later deze week nieuws hierover), Kim Christensen, SImon Cziommer en Karim El Ahmadi. Met de laatste drie zijn reeds verkennende gesprekken gevoerd, die over het algemeen positief waren.
Ik kan mijn volgende cliënt aan jullie voorstellen. Simon Cziommer maakt sinds hedenmiddag deel uit van BVVTVP
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:59:16 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21187878
terugvindpost
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:18:19 #13
92644 mr_anonimous
pi_21188396
Maniche, Cziommer, Anelka en Chevanton toegevoegd. Bureau Climbfall op verzoek van Stanley opgeheven. Stan we zullen je missen op de jaarlijkse golfdag jongen.

De volgende spelers zoeken vertegenwoordiging:
Allesandro Del Piero, Resit Schuurman en Victor Sikora.

[ Bericht 1% gewijzigd door mr_anonimous op 10-08-2004 19:49:49 ]
pi_21188460
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Maniche, Cziommer, Anelka en Chevanton toegevoegd. Bureau Climbfall op verzoek van Stanley opgeheven. Stan we zullen je missen op de jaarlijkse golfdag jongen.
Bureau Jerry Maguire

ik neem de goudvis wel mee!

ok nu heb ik weer genoeg aandacht gehad
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:24:31 #15
92644 mr_anonimous
pi_21188564
Waarom trek je je terug uit dit wereldje Stanley?
pi_21188773
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom trek je je terug uit dit wereldje Stanley?
Uh.. wordt me allemaal iets te gejaagd.. kan de stress niet aan.. en zo..

Ik heb de loterij gewonnen!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:33:28 #17
92644 mr_anonimous
pi_21188807
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Uh.. wordt me allemaal iets te gejaagd.. kan de stress niet aan.. en zo..

Ik heb de loterij gewonnen!
Gefeliciteerd dan.
pi_21188824
Stanley neemt de FEBO over.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21188839
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:

De volgende spelers zoeken vertegenwoordiging:
Allesandro Del Piero, Resit Schuurman en Victor Sikora.
Eerder had ik al eens aangegeven om met Stanley te willen onderhandelen over Schuurman. Bij deze wil ik Resit dan ook graag overnemen
pi_21188956
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Eerder had ik al eens aangegeven om met Stanley te willen onderhandelen over Schuurman. Bij deze wil ik Resit dan ook graag overnemen
Ik kan het me niet herinneren, maar mijn zegen heb je.. Johan?

Het is een gevoelige jongen, maar behandel hem goed en hij speelt sterk..
pi_21189059
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Stanley neemt de FEBO over.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:43:25 #22
92644 mr_anonimous
pi_21189078
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Je had al eerder geroepen hem te willen hebben. Dus is hij van jou vanaf nu.
pi_21189124
quote:
Daarnaast zou ik graag van Stanley_Climbfall willen weten of er over een "transfer" van Resit Schuurman kan worden onderhandeld?
Met vriendelijk groet!

Uit deel 2 (vrijdag 6 augustus)
pi_21189196
oh van 4 dagen terug.. joh, dat had ik niet gezien..

Ik doe niet aan onderhandelen. Ja of nee..

Ja dus..
pi_21189553
Del Piero... Verleidelijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')